Lentil balls

Čočkovo rýžové kuličky s nádechem indie :) 


Tyto kuličky zbožňuji! I když to může vypadat jako náročný recept - nebojte, velká část surovin jsou jen koření :) Kuličky jsem si připravila do práce s rissotem z LeGracie, takže jsem měla nejen zdravý, ale hlavně rychlý oběd  :)


Na 30 ks budete potřebovat: 


  • 1 hrnek čočky
  • 2 hrnky vody
  • 2 hrnky uvařené rýže (pokojové teploty)
  • 1 lžička oleje
  • 1/2 lžičky zázvoru
  • 1/4 lžičky kmínu
  • 1/4 lžičky koriandru
  • 1/4 lžičky červené papriky
  • 1/2 soli
  • 1 lžíce rajčatové pasty
  • 1/4 hrnku vody


Postup:


  1. Čočku dáme do studené vody, přidáme olej a zázvor a na středním plameni vaříme 10 minut.
  2. Přidáme kmín, kriandr, papriku, sůl, rajčatovou pastu a 1/4 hrnku vody. Necháme 5 minut povařit.
  3. Necháme čočku vychladnout na pokojovou teplotu.
  4. Přimícháme rýži a pořádně směs promícháme.
  5. Ze směsi uplácáme malé kuličky, ty vložíme do vyhřáté trouby na 4-6 minut.


Já si kuličky dala s rissotem z LeGracie a salátkem :)
Rissoto mělo příchuť Olivy se sušenými rajčaty (nejlepšíí). Rissoto jsem udělala na hlívě ústřičné a tofu. Na závěr jsem přidala olivy a výborné a rychlé rissoto bylo na světě :)

Snad si taky pochutnáte!


Promo kódy

Koření koupíte na www.fitkoreni.cz - zadejte kód zdravejim10 pro 10% slevu.


Bio zeleninu a ovoce mám z www.freshbedynky.cz - zadejte kód firecepty16 pro 5% slevy.




Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žádné komentáře:

Okomentovat