Jaké používám doplňky stravy?


Doplňky stravy, které mi pomáhají ke zdravé proměně


V rámci své zdravé proměny jsem k jídelníčku zařadila nové doplňky stravy. Kromě informací a dojmech o produktech se také dozvíte, jak jsem se omylem mučila popíjením toho nejhnusnějšího nápoje, i když se vlastně popíjet vůbec neměl #stayblond, Gabrielo 

Macu přidávám nejčastěji do smoothieček a kaší

Spirulina

Každé ráno si během snídaně dám 5 malých tobolek spiruliny, proč?
  • Tato sinice je řazena mezi potraviny s nejvyšším obsahem bílkovin. 
  • Obsahuje spousty vitamínů, minerálů a živin.
  • Spirulina je antioxidant, který napomáhá odbourávat z organismu negativně působící volné radikály a jiné toxické látky.
  • Spirulinu si dávám také k obědu a k večeři - vždy po 5 tobolkách + někdy do smoothieček 
  • užívám tuto

vitamín B12

Dávám si 1 tobolku denně, vždy po snídani, proč?

  • Doplňuji, protože jsem vegan a nechci, ať mi něco chybí
  • B12 se podílí především na krvetvorbě a fungování nervového systému.
  • Užívám tento

Spirulina, maca, koková voda a špenát

Konopný protein

Konopný protein si dávám po každém tréninku a někdy na svačinu, proč?
  • Skvělý zdroj proteinu, esenciálních aminokyselin a minerálů.
  • Používám neochucený, vím, že spoustě lidem nechutnal, ale nejsem zvyklá moc sladit a možná je to i tím, že jsem čekala něco horšího, ale za mě je ta chuť taková jemná a chutná mi (neříkám, že čokoládový by nebyl chutnější, ale nemůžu srovnat - neměla jsem)
  • S proteinem někdy taky peču a nebo jej dávám do smoothieček
  • Užívám tento



Triphala - detox & regenerace

Bylinný prášek triphala si dávám každý večer před spaním, proč?
  • Triphala je nejúčinější kombinace na vnitřní očistu, regeneraci organismu a harmonizaci.
  • Váže těžké kovy, zrychluje trávení, pomáhá odbourávat tuky a mnoho, mnoho dalšího :)
  • Chutná opravdu hrozně :D Poprvé jsem si špatně přečetla "návod" (Zapijte teplou vodou) a místo zapíjení jsem prášek zalívala a pila jako čaj.. (#stayblond no. 2) Naštěstí jsem po dvou týdnech zjistila jak se věci mají a prášek zapíjím meduňkovým čajem - což už není tak nepříjemné jako dlouhé popíjení.
  • Užívám tuto

Ideální start dne :)

Maca

Macu přidávám do kaší a smoothieček, proč?
  • Maca je zdroj vysoce kvalitního proteinu, fytonutrientů, vitamínů a minerálů. 
  • Pomáhá zvyšovat výkony, snižuje chronickou únavu a stimuluje koncentraci.
  • Chuťové není nejlepší, ale pokud ji stejně jako já nebudete jíst samotnou, vadit vám to nebude.
  • Užívám tuto

Čaje

  • Jak už jsem psala, snažím se omezit konzumaci kávy na nutné minimum. 
  • Opět jsem nasadila svůj "čajový režim," který jsem měla dříve. Denně popíjím zelené aromatizované čaje z oxalisu a před spaním si dopřávám domácí meduňkový čaj, po kterém spím snad ještě lépe než po víně :D

Jsem přesvědčena, že díky kombinaci těchto doplňků s vyváženou stravou tělu nic nechybí a díky tomu mám výrazně menší chutě na sladká jídla :)

Meduňkový čaj & blog - každovečerní rutina + kočičí hrdina :)


Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentář:

  1. Macu taky plánuju koupit. Zatím piju jen mladý ječmen a taky se to dá. Dokonce i jen samotnej s vodou.

    OdpovědětVymazat